Biwak w Soblówce

Czuwaj!
Przypominam, o tym, że już za niecały tydzień spotykamy się na biwaku 3-dniowym w Soblówce.

Również chciałam przypomnieć o płaceniu na ten biwak, na pieniądze będę czkała na przerwie przed 4 lekcją przy stołówce, więc wszystkie druhny, które mi nie zapłaciły i nie oddały zgód niech przyjdą i oddadzą :)

Spotykamy się o 17:10 u nas w harcówce przy SzP 1 w Cięcinie

Termin: 23-25.11.2012
Miejsce: Schronisko Młodzieżowe w Soblówce
Co ze sobą zabrać:
  • ustalone stroje w grupach - kto nie wie to mnie pytać
  • pełne umundurowanie - Patka ty też :)
  • porządne, ciepłe, najlepiej zimowe buty
  • ciepłe ubrania, które mogą się zniszczyć lub pobrudzić, będzie potrzebne na grę terenową
  • kubek
  • prowiant
  • notes, coś do pisania
  • buty zamienne!!
  • ciepłe kurtki zimowe
  • kosmetyczka
  • ręcznik
  • bielizna
  • latarka 
  • śpiwór
  • legitymacja szkolna
  • MNÓSTWO RADOŚCI, ENERGII I ENTUZJAZMU!!
P.S Przewidziane są kąpiele xD

Komentarze

  1. jakie kąpiele??? pod prysznicem??? tu paTKA pisze i ja nie mam kompletnego mundurkuuuuuuuuuuu!!!!! :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty