Plan na obóz

Już dawno miałam na zbiórce wam powiedzieć co wymyśliłam ciekawego na obóz - pamiątkę spędzenia ze sobą 17 dni w naszej ulubionej nadmorskiej miejscowości :D
A więc mam taki plan, żeby nasza drużynowa (lub ja) codziennie pisała w specjalnym zeszycie co się działo w danym dniu, jakieś ciekawe wydarzenia, zajęcia itp. do tego każda z nas - Koniczynek opisywała dzień ze swojej perspektywy np. czy zajęcia były ciekawe, czy podczas kolacji coś się działo itp.
Pogadamy o tym jeszcze na zbiórce, ale myślę, że byłby to ciekawy pomysł na zakronikonowanie tegorocznego obozu ;D

Komentarze

  1. Noooo mi się bardzo ten pomysł podoba ^^ Bo prawdę mówiąc to ja pamiętam tylko ostatni obóz, a reszty wogóle ;/ Więc fajnie będzie coś takiego mieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. myslalam o tym samym i chciałam to nawet sama od siebie zrobić:) fajnie to bedzie wyglądać w kronice :^)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty