Moi Przyjaciele

Kiedy was nie ma to jakby nagl
zabrakło w moim życiu muzyki,
kiedy was nie ma to czas mnie straszy,
że przeminę, że będę chwilą.
Kiedy was nie ma to jakby niebo
miało się rozstać na zawsze ze słońcem,
kiedy was nie ma dosyć mam wszystkiego
i pragnę stąd na zawsze odejść.

 Ref. Moi przyjaciele }x3
bądzcie zawsze ze mną.
Moi przyjaciele }x2
z wami wiem, że wszystko mogę
wystarczy tylko chcieć.

Jak mam wyśpiewać, jak mam dziękować,
jak wytłumaczyć, że bez wasz mnie nie ma,
przytulam do was swoją wdzięczność
i miłość moją w modlitwę zamieniam.
Milion aniołów narysuję
i wszystkie na raz postrącam z nieba,
dom na górze wybuduję
i zagram dla was kiedy trzeba.

Ref. Moi przyjaciele }x3

bądzcie zawsze ze mną.
Moi przyjaciele }x2
z wami wiem, że wszystko mogę
wystarczy tylko chcieć.

Komentarze

Popularne posty