Sobota !!!

W tym poście dh Marynia chce wam przekazać pewne informacje.... baaardzo tajne :D

Witam wszystkich w tym uroczym dniu bez śniegu... Zbiórka w miejscu wszystkim znanym o porze wiadomo jakiej, ale... nie wiecie oczywiście jaki jest plan zbiórki. Bardzo chętnie powiedziałabym wam co będzie na zbiórce, ale nawet ja tego nie wiem. Wszystko okaże się na miejscu. Tajemnice mogą zdradzić tylko dwie osoby, czyli dh Asia i dh Marzena. Kto wie, może nawet ja się zjawię :D 
Skoro już mowa o zbiórkach, trzeba wspomnieć co nieco o poprzedniej. Otóż jak dobrze pamiętacie przerabiałyście sławne postacie, które wpisały się w historie harcerstwa. Mam nadzieję że każdy potrafi wymienić te postacie. Dla ambitnych mamy świetny sposób na sprawdzenie waszej wiedzy i otrzymanie punktów.
Pytanie 1
Kiedy urodził się Baden Powell? (dokładna data)
Pytanie 2
W którym roku Małkowski przetłumaczył "Scauting for boys"?
Odpowiedzi podacie na zbiórce.
Życzę miłego dnia i pozdrawiam
dh Marynia 
we własnej osobie :D
To była wypowiedź dh Maryni z Ad Astry :)
Wpadłam na świetny pomysł :), ale o tym później:P

Komentarze

  1. A ja chcę być pierwsza więc napiszę tu :
    Odpowiedź na pytanie 1 brzmi :
    GENERAŁ ROBERT BADEN POWELL URODZIŁ SIĘ 22.02.1857 roku.
    Odpowiedź na pytanie 2 brzmi:
    Andrzej Małkowski przetłumaczył książkę "Scauting for boys" w 1909 roku.
    Dziękuję za uwagę :]

    PS. Zbiórka będzie fajna :P

    Asia Czulak :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty