Carpe diem

1. Wcześnie rano dzisiaj wstałem,
 Zimną wodą zmyłem twarz,
 Gdzieś zerwałem jagód parę,
Wokół mnie szumiący las,
Założyłem lekki plecak,
Wziąłem w dłonie szary płaszcz,
Powiedziałem sobie: stary,
Komu w drogę, temu czas!

Ref.:     Dla mnie dzień, dla mnie noc,
             Ja po prostu kocham życie,
             Życie płynie jak we śnie,
             Raz jest dobrze, a raz źle,
             Słońce siostrą, księżyc bratem,
             Droga - azymutem życia,
             Życie chwilą, Ty miłością,
            Dla mnie to największy skarb.

2. Nocowałem gdzie się dało,
Do snu grywał tylko wiatr,
Ptaki mnie budziły rano,
Bym wyruszał dalej w świat,
Ktoś zapytał dokąd idę,
Czy mam jakoś własny szlak,
Carpe diem mu odrzekłem,
I dodałem i jeszcze tak.

Ref.:     Dla mnie dzień, dla mnie noc...

Komentarze

Popularne posty