A według Koniczynek czym jest miłość?

    Jak wiadomo, osoby będące w naszej drużynie są bardzo kreatywne i zdolne. Na zbiórce, na której omawiałyśmy wartość taką jak "miłość" naszym zadaniem było podzielenie się na grupy oraz napisanie wiersza bądź ody do miłości. Dziewczyny spisały się na medal, a o to ich prace:
  • Grupa pierwsza : ODA DO MIŁOŚCI
O miłości najcudowniejszaO miłości najsłodsza
Ty jesteś głosem naszych serc
Ty zawsze jesteś w nas
Ty rozświetlasz życiu sens
O miłości potężna
O miłości nieskończona
Ty nigdy nas nie opuszczasz
Kiedy Cię tak dobrze znamy
lecz nie znamy do końca
Lecz kiedy już poznamy 
Nie pragniemy nic więcej
Tylko Ciebie o miłości
chcemy mieć na zawsze
  • Grupa 2: MIŁOŚĆ
Miłość- słowo bez definicji
poddane bezgranicznemu zaufaniu
nieobecna na żadnej ekspozycji
a oparta jedynie na kochaniu
Miłość-droga namiętności
posiadająca zakręty i wyboje
przesiąka do szpiku kości
ale zawsze znajduje ostoje
Miłość- odnajduje bratnią duszę
to nie żart- to życie
jak tego nie potwierdzisz to Cię uduszę
i nie odpowiem za Twoje wewnętrzne katusze

  • Grupa 3: ODA DO MIŁOŚCI
O miłości nieskończona
Ty w jedzeniu skrywasz się
Bo zawsze potrzebuję Cię
I bez Ciebie jest mi źle
Pączki, ciastka, żelki, chipsy
Wszędzie znajdę cząstkę Ciebie
Wielka radość mnie ogarnia
Kiedy mogę spotkać Cię
Serce me się raduje
A moja dieta - NIE...
Moja trenerka zawiedzie się
Ale ona nie rozumie, że
Miłość najważniejsza jest
Nieważne w jakiej jesteś formie
Ja zawsze będę kochać Cię!
  • Grupa 4:
O miłości mojaNiespełniona
Czemuś mnie opuściła
Tak mocno zraniła
Zbeształa, z błotem zmieszała
A ja Cię tak kochała...
Ale widocznie nie wiedziałam,
Co to miłość,
Bo miłość nie odchodzi bez pożegnania
A Ty? Tyś poszła sobie beze mnie...
Ale to koniec
Bo chodzi za mną goniec
i woła
czeka na Ciebie w domu
Miłość Twoja..
KEBAB
On Cię nigdy nie opuści
Zawsze przy Tobie będzie
Jeśli masz hajs

Komentarze

Popularne posty