Motywacja i autorytet- zadanie do próby dh Natalii

Czuwaj !
Przychodzę tutaj, aby opowiedzieć Wam o moim autorytecie oraz motywacji. Jest to wypełnienie mojego zadania, do próby na samarytankę. Zapraszam do czytania :)

Zacznę od autorytetu. Z całą pewnością, jest to moja mama. Dziwne? W sumie, nie sądzę. Wiele osób, którzy opisują swój autorytet, wybierają właśnie najczęściej członka swojej rodziny. Ale dlaczego akurat moja mama? Po prostu. Po prostu jest dla mnie bardzo, bardzo ważna i nie wyobrażam sobie życia bez niej. Staram się być taka jak ona . Bardzo podziwiam ją i jej pracę. Jej poświęcenie dla mnie. Jej cierpliwość, za którą kiedyś powinna dostać Nobla a nawet Oscara :).

Jeżeli chodzi o motywację, to nie mam jej konkretnej. Uwielbiam oglądać i czytać w internecie obrazki, cytaty z tekstami motywującymi. To właśnie to, daje mi kopa i mówi : Natalia, masz dać dzisiaj z siebie 100 %! Motywacją są także moi przyjaciele, którzy dużo ode mnie wymagają, ale właśnie za to ich kocham <3

Mam nadzieję, że nie przy nudziłam tym Was i że poświęciliście chwilę, na przeczytanie tego. Dziękuję , dh Natalia :) :) ;)

Komentarze

  1. Inspirujący tekst... gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że poruszyłaś ważny temat, każdy potrzebuje motywacji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama też jest moim autorytetem ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty